October 10th, 2008, 7:10 pm

average rating
None

comment?

Page 8

  • « first
  • prev
  • next
  • last »
  • « first
  • prev
  • next
  • last »

[R]

Advertisement October 23rd, 2017, 5:32 pm


[R]

OMG

jrockerx123 October 11th, 2008, 3:01 pm

I LOVE THAT EYE!!!!!!!!!
RAWRRRRRR *draws* xD

[R]

Thyme November 4th, 2008, 10:22 am

Lmao.
xD

[R]

Cocopunk December 2nd, 2008, 6:06 pm

i never kissed toys or dolls... but now im SOOO NEVER GONNA KISS ONE.

x] lol wait ima go kiss a ken doll... *jokes*

nah this is a cool comic

[R]

Aw

Calamita January 9th, 2009, 3:33 pm

Hahaha!!
The doll is pretty, she should appreciate the kiss.